mandag 16. november 2009

Stemning med Kirk Franklin <3

På lørdag kom Kirk Franklin til Stavanger for å holde sin fantastiske konsert i Imi-Kirken, bare et steinkast unna Solborg. Selv om jeg var på konsert med han i fjor i Oslo, måtte jeg komme i år også. Det angret jeg ikke på, og jeg storkoste meg også denne gangen. Det som også var spesielt artig i år, var at det var mye mer kjentfolk denne gangen. Vi dro en ganske stor gjeng fra Solborg, og der nede traff jeg blant annet noen trøndere fra KVT, og ei barndomsvenninne som jeg ikke hadde sett på noen år, så det var kjempekoselig.


Her er plakaten fra konserten som jeg har hengt opp på veggen. Hvis du ser godt etter ser du også autografen til Kirk!


Det er ikke alltid like lett å holde orden på rommet, og i helga så rommet mitt ganske bomba ut. Her er et bilde som viser nesten hvor det var.



Etter å ha snakket om å rydde i lang tid, fikk jeg endelig hivet meg rundt, og her er resultatet:

                                        
Jeg er stolt og fornøyd :)

3 kommentarer:

  1. Hehe, fikk du virkelig autografen hans? var det ikke mange på konserten?
    Rommet ditt ser bra ut:P kjøpt deg sko? shoppa my i Oslo? :)


    Hugs from ur friend
    Carina:)

    SvarSlett
  2. Ja, det gjor æ :) Hørt det va drøyt 1800 på konserten!
    Hadd akkurat vært på et kjøpesenter ikke langt unna herfra, så hadd shoppa litt der. Blant anna mine fantastiske Hello Kitty støvla!

    SvarSlett
  3. haha, så dem! skikkelig søtt:) typisk deg:P

    Carina

    SvarSlett