tirsdag 6. oktober 2009

Høstferie og 19 ballonger :)


Etter litt over en måned på Solborg folkehøgskole, var det blitt høstferie, og vi måtte ta et tårevått avskjed fra skolen. Så ille var det kanskje ikke, men skal innrømme at det var litt trist. Det er utrolig hvor glade man kan bli i mennesker og en plass på så kort tid. Likevel var det også godt å komme tilbake til trøndelag og Børsa. Jeg benyttet anledningen til å ferie bursdagen min med gamle venner på lørdag. Det var veldig koselig=) Siden nesten alle hadde vært spredt rundt om i landet den siste måneden, var det mye som skulle snakkes om. Egentlig vil jeg si at 19 er et kjedelig tall. Derfor hadde to venner gjort alt for å prøve å motbevise det ved å gi 19 ballonger, 19 muffins og en kurv med 19 ting man kan få bruk for på folkehøgskole. En veldig artig og kreativ gave!!!

I går var jeg på besøk til min søster Tori, svoger Jomar, og mine kjære tantebarn Siren og Viljar på Lundamo. Viljar er snart 4 måneder nå, og har vokst mye siden sist jeg så ham. Han har begynt å spise grøt og snur seg lett fra ryggen til magen. Jeg er sikker på at det heller ikke e lenge til han sier Tante Maren :p I tillegg til å leke med barna, slappe av og spise deilig mat, knuste jeg Tori i bowling på Wii og satte til og med ny rekord! Fikk rundt 250 poeng, og fikk strike eller spare nesten hver gang! Tori var litt bedre i tennis, men vi fant ut at begge var like dårlige i baseball :p

Siren og meg <3

Viljar <3

3 kommentarer:

  1. Det va kjempekoselig å treff dæ igjen, Maren! Glede mæ allerede te neste gang (april) :P Håpe alt e bra på Solborg - keep on writing! (:

    Ingrid

    SvarSlett
  2. Oh, hjelp. Siren har blitt stor gitt! Haha. Kordan går det i Stavanger? Ser ut som du trives hvertfall :-)

    SvarSlett
  3. Æ trives skikkelig!! Har det supert her på Solborg :) Siren har blitt stor jente ja. Vart 4 år i sommer. Veldig koselig å treff dem igjen i høstferien. Trives du i London da Silje? Glæde mæ t å sjå dæ å i april Ingrid. Va kjempekoselig å treffes no. Kos dæ masse i Brasil!!

    SvarSlett