mandag 12. april 2010

Våren har kommet!

Endelig er vinteren over, og det er skikkelig deilig å kunne sitte ute i sola. Snøen er forsvunnet, og det går nå an å sitte ute uten jakke. Det er ikke så ille med tanke på at det bare er midten av april. Det er også deilig å kunne jogge ute, og jeg blir med en gang mer motivert. Det eneste som er negativt med denne tiden er at avslutningen på Solborg nærmer seg raskt, og om akkurat en måned i dag, må vi ta farvel. Jeg kommer jo tilbake til neste år som miljøarbeider, men det blir nok ikke det samme uten det samme folket. Har fått veldig mange gode venner her, som jeg håper jeg klarer å holde kontakten med senere.

På lørdag fikk jeg grillet ute for første gang i år. Marijanne, Ingrid, Peder, Henrik og meg var på besøk til Sveinung og Anders hvor vi lagde bål ved vannet og grillet pølser i solnedgangen. Senere dro vi innover til byen for å møte Solborgfolk. Det var en veldig koselig kveld.



Nå holder vi på å planlegge Melodi grand prix for fullt. Jeg, Hanne, Katrine, Hanna, Ingvild og Ingrid har meldt oss på med navnet Deutsche bitches, så dette kan bli interessant :p Det blir nok en artig kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar