lørdag 26. september 2009

Bursdagsfeiring på Solborg=)

I går ble jeg 19 år, og selv om det er et ganske kjedelig tall, var dette en kjempefin dag! Det er utrolig artig å ha bursdag på folkehøgskole, og mye oppmerksomhet blir det ikke lite av :p I løpet av dagen fikk jeg vel rundt 6-7 bursdagssanger og X antall klemmer, så det var koselig:)

Alle bursdager må jo feires, og denne er intet unntak. På kvelden dro vi en gjeng ned på skolekjøkkenet og lagde hjemmelaget pizza!. Vi dekte på til langbord, og vi var 10 som spiste og koste oss sammen. I gave fra denne gjengen fikk jeg et nytt brettspill: Party Alias! En ny verson av det morsomme spillet alias, med nye vrier. Etter å ha spist gikk vi opp til 3. etasje på Norborg og prøvde ut det nye spillet. Det viste seg og være veldig artig, og jeg har mange gøye filmer derfra.

Kort oppsummert var dette en fantastisk dag, og jeg gikk rundt å smilte nesten hele dagen :)

Nå har jeg endelig fått hengt opp litt bilder på veggen min over senga! Er veldig fornøyd med verket mitt, og synes det ble mye koseligere på rommet:)

Min romveninne Henriette har fotsatt ikke fått så mye på veggen, men jeg donerte bort to bilder som hun kunne henge opp:p Det ene bilde er et vakkert bilde av meg med nydelige svømmebriller :D



1 kommentar: