tirsdag 22. september 2009

Den store sangdagen



Når jeg går rampelys, er det jo ikke rart at det blir litt synging inni mellom. På tirsdager har vi ingen timer med klassen, men likevel har dette blitt tidenes sangdag. Før lunsj hadde vi kor med hele skolen. På reportoaret vårt nå, har vi My Desire, I the Sanctuary, Shackles og Mamma mia. Etter lunsj hadde vi valgfag, hvor jeg har CD-innspilling som fag. Da dro vi til studioet til vår lærer Kjell Andreas Westby, og begynte å spille inn tidenes cd!! Det neste på programmet var øving med lovsangsbandet. Hver tirsdag kveld er det møte, og i dag hadde vi for første gang lovsangen på møtet. Møtet gikk veldig bra, og vi fikk masse positive tilbakemeldinger :) Nå må jeg egentlig lære meg tekstene til Michael Jackson konserten utenat. I morgen skal vi stå uten tekster, og blir nok en utfordring. Det er mye som skal læres.



I det siste har det stått mye på programmet, og dau-tid har det blitt lite av. I går hadde min romvenninne Henriette bursdag, og det ble feiret med kake og film oppe i 3. etg. Norborg. Det var veldig koselig :)


Bursdagskaka til Henriette med 12 lys + 7 parasoller = 19 år!

På lørdag var hele skolen med på sporløp oppe i marka. Der ble vi delt opp i grupper på tvers av klassene, og det ble en fin mulighet til å bli kjent med flere. Laget vårt på 5 stk, viste full innsats hele veien, og det endte med seier sammenlagt over hele skolen! Vi ble den heldige vinner av en twist-pose, og den skal spises med kjærlighet.

I kveld har jeg som mål å legge meg før kl 24, noe som jeg skjeldent gjør her på solborg. Men kjenner at jeg er ganske trøtt etter denne lange dagen, så tror det skal bli godt.

God natt og sov godt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar